Pagina's

zondag 27 januari 2013

Kidneyrun@night

Gisteren was het zover de eerste wedstrijd van het Almeers Triathlon Circuit de Kidneyrun@night.
een 10km wedstrijd in het donker. Ik moest om 18.00 uur starten, was op tijd aanwezig zodat ik nog even kon inlopen. Parcours lag er redelijk schoon bij hier en daar nog wel wat sneeuw dus het kon glad zijn. Eenmaal op weg kon ik voor mijn doen een redelijk strak tempo aan houden die goed vol te houden was. De laatste 3 km kon ik nog versnellen, en zo heb ik voor mij een goed resultaat neer gezet. 1:05 min sneller dan mijn oude PR ik kwam in precies 57:00 min over de finish.Ik heb me niet helemaal het snot voor de ogen gelopen dus het kan nog sneller en daar ben ik dus erg blij mee.

Almeers Triathlon Circuit bedankt voor deze goed georganiseerde wedstrijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten